در باکو جلسه ضد ایرانی برگزار شد!!!!!!
یادداشتهای قاصدک
اجتماعی
درباره وبلاگ


در کتابی خواندم که میزان فرزانگی و فهم و درک انسانها بر دو عامل استوار است ؛ گفتن سخنی دلنشین و پسندیده و داشتن دلی سخن پذیر. دوست عزیز به وبلاگ یادداشتهای قاصدک خوش آمدید . مطالب وبلاگ من در خصوص سایبر و امنیت رایانه , مسائل اجتماعی و مذهبی خواهد بود . سعی خواهم کرد که با بیان مطالب متنوع , وبلاگ جذابی را خدمتتان ارائه کنم . ترجمه هایی که در این وبلاگ مطالعه میکنید بیانگر دیدگاههای نویسنده وبلاگ نیست . از این که لحظات گرانبهایتان را صرف بازدید از وبلاگ من می کنید متشکرم . هرگونه استفاده از مطالب وبلاگ با ذکر منبع بلامانع است . بنا به دلایلی تصمیم گرفتم که آدرس وبلاگمو از sorushafshar.blogfa.com به آدرس جدید mydandelions.loxblog.com تغییر بدم . و از این به بعد مطالبم رو در این آدرس منتشر خواهم کرد .
آخرین مطالب
نويسندگان

 سید محمد آیت اللهی مسئول امور رسانه ای سفارت کشورمان در باکو با محکوم کردن این نشست گفت علیرغم سیاست تهران مبنی بر تقویت مناسبات دوستانه با باکو و پایبندی به رعایت احترام و عدم مداخله در امور داخلی جمهوری آذربایجان، متاسفانه عناصر ضد ایرانی با اقدامات خصمانه و توهین آمیز در جمهوری آذربایجان به طرح ادعاهای واهی ارضی علیه جمهوری اسلامی ایران می پردازند. 

وی گفت جمهوری اسلامی ایران مراتب ناخرسندی خود از برگزاری نشست اخیر را رسما به جمهوری آذربایجان اعلام خواهد کرد. 

شایان ذکر است که عناصر قومگرا و تجزیه طلب به دعوت گروهک موسوم به جبهه آزادی ملی آذربایجان، شنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۲، با برگزاری نشستی در باکو ضمن طرح ادعاهای تجزیه طلبانه و با هدف نقض تمامیت ارضی کشورمان، به ایراد سخنرانی های توهین آمیزو توزیع نشریات ضد ایرانی پرداختند. 

به گزارش فارس، در پی اقدام سخیف تعدادی از عوامل و عناصر معلوم الحال و برخی مزدوران وابسته در تشکیل همایش علنی در باکو و اعلام مواضع علیه حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران، سفیر جمهوری آذربایجان در تهران به وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد. 

سید عباس عراقچی معاون آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه با تسلیم یادداشتی، اعتراض شدید‌اللحن جمهوری اسلامی ایران نسبت به عدم اتخاذ اقدام مناسب از سوی دولت آذربایجان برای جلوگیری از برگزاری این گردهمایی را متذکر شد و اظهار داشت: در حالی که جمهوری اسلامی ایران همواره تلاش کرده روابط دو کشور در مسیر پیوندهای عمیق دو ملت تداوم یابد، انجام این گونه اقدامات می‌تواند آسیب جدی به روند مثبت و رو به توسعه روابط فیمابین وارد کند. 

وی تاکید کرد: اظهارات تهدیدآمیز و هدفدار و انتشار مطالب کذب و توزیع تصاویر موهن در این نشست اقدامی تحریک آمیز است که تنها در راستای تامین منافع محافل صهیونیستی می‌باشد. 

عراقچی همچنین افزود: این اقدام مخالف صریح مفاد معاهده اصول مناسبات دوستانه دو کشور است و به هیچ عنوان قابل توجیه نمی‌باشد. 

در پایان از سفیر آذربایجان خواسته شد تا توضیحات دولت متبوع خود را در اسرع وقت به وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها